![]() |
Pobranie i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Większość zasobów dostępna jest tylko dla Prenumeratorów Gofinu, po zalogowaniu się do Twojego KONTA Gofin - sprawdź Dostęp do zasobów. |
Jeśli posiadasz urządzenie mobilne z systemem Android:
Jeśli posiadasz urządzenie mobilne z systemem iOS (m.in.: iPhone, iPad):
Więcej na temat Twojego KONTA Gofin znajdziesz tutaj.
Tylko Abonenci Serwisu Budżetowego, po zalogowaniu się w aplikacji GOFIN Serwis Budżetowy danymi Twojego KONTA Gofin, mają pełny dostęp do Aktualności, Działów tematycznych oraz POMOCNIKÓW i ŚCIĄG dla Księgowych. Sprawdź w Twoim KONCIE Gofin czy posiadasz aktywny dostęp do Serwisu Budżetowego.
Zamów dostęp do Serwisu Budżetowego i korzystaj także z pełnej zawartości aplikacji GOFIN Serwis Budżetowy.
Nie. Aby uzyskać dostęp do Serwisu Budżetowego (a tym samym do pełnych zasobów aplikacji GOFIN Serwis Budżetowy), należy wykupić abonament na ten serwis.
Prenumeratorzy Gofinu mogą wykupić abonament w obniżonej cenie - pełną ofertę znajdziesz w sklepie internetowym na www.sklep.gofin.pl.
Do Twojego KONTA Gofin zalogowano się na innym urządzeniu (np. w komputerze - w serwisie www.logowanie.gofin.pl). Użytkownik logujący się do Twojego KONTA Gofin nie może być zalogowany jednocześnie na dwóch różnych urządzeniach.
Więcej na temat Twojego KONTA Gofin znajdziesz tutaj.
Aktualności i sygnały BUDŻETOWE wyświetlają się z ostatnich 7 dni.
W ustawieniach aplikacji GOFIN Serwis Budżetowy możesz włączyć/wyłączyć Aktualności i sygnały BUDŻETOWE z wybranych działów.